Vuokraamme koulutustilaamme seuroille ja yhdistyksille. Keski-Suomen Liikunnan ja Suomen Palloliiton Keski-Suomen piirin toimitilat sijaitsevat Jyväskylän Savelassa osoitteessa Onkapannu 2, Vesangantien ja Savelankadun risteyksessä.

Koulutustilat sijaitsevat Jyväskylän urheilun ytimessä, sillä kaikki merkittävät liikuntapaikat sijaitsevat kävelymatkan päässä.

Etäisyydet: Vehkalampi 600 m, Hippos 1200 m, Viitaniemi 1500 m, Harju 1800 m, Killeri 1800 m, kävelykatu 2000 m.

Toimitilojen viereisellä hiekkakentällä on iso ilmainen parkkipaikka. Parkkipaikalta johtaa jalankulkureitti rakennuksen etupihan kautta  sivuovelle, mistä käynti koulutustilaan. Ajo parkkipaikalle Savelankadun puolelta. Onkapannun parkkipaikat ovat varattuja.

62 m² koulutustila on jaettu kevytsermillä kahteen osaan, 40 hengen luento- ja 12 hengen neuvottelutilaan. Tila vuokrataan aina kokonaisuutena. Tilassa on videotykki, 55” taulu-tv, fläppitaulu, valkotaulu sekä Wlan. Yhteistyökumppaniltamme saa tilattua koulutuksen tarjoilut.

Koulutustilan vuokra (alv 0%):

Arkipäivisin  klo 8–16  20 €/h.

Arki-iltaisin  klo 16-22  25 €/h.

Viikonloppuisin  klo 8-22  30 €/h.

Hinnat voimassa toistaiseksi. Oikeus hinnan muutoksiin pidätetään.

Tee varauspyyntö tämän sivuston yhteydenottolomakkeella taisähköpostilla:

Varauspyynnön voit tehdä "yhteystiedot" sivun "palaute"-lomakkeella. Varaus on voimassa vasta varausvahvistuksen jälkeen.

Peruutusehdot ja muut ehdot:

Vuokravaraus ja –sopimus on peruutettavissa seuraavasti:

- kuluitta viimeistään 14 vrk ennen varausajankohtaa

- 50% tilojen vuokrahinnasta 5-13 vrk ennen varausajankohtaa

- 100% tilojen vuokrahinnasta 0-4 vrk ennen varausajankohtaa

Tilat vuokrataan peruskunnossa ja järjestyksessä.

Vuokralainen vastaa:

- itse poikkeusjärjestelyistä ellei toisin sovita

- tiloille tai kalustukselle aiheutuneista vahingoista

- tilojen jättämisestä asianmukaiseen kuntoon

- ettei avainta luovuteta muiden käyttöön

Äänestys

Piditkö uusista webbisivuistamme?

Kyllä, löysin tarvittavat tiedot. (83)

En löytänyt mitä hain. (53)

Ääniä yhteensä: 136